Informatie coronavirus voor advocatuur2020-05-12T11:33:47+02:00
Coronavirus advocatur

Impact Coronacrisis op advocatuur

Afgelopen periode is de advocatuur, net zoals de rest van Nederland geconfronteerd met een nieuwe werkelijkheid. Los van de enorme maatschappelijke impact heeft dit ook invloed op uw kantoor en u als advocaat.

Vanuit Balieplus werken wij hard om relevante informatie, hulpmiddelen en tools met u te delen, zodat u zo toch goed mogelijk invulling kunt geven aan deze bijzondere periode.

Heeft u een specifiek probleem of bent u op zoek naar een specifieke dienst of product, laat het ons weten.

Interessante downloads:

  • Crisismanagement coronavirus (bron Aon)

  • Bedrijfscontinuiteit coronavirus (bron Aon)

  • Communicatieplan coronavirus (bron Aon)

Hieronder een overzicht van de laatste Corona-gerelateerde nieuwsberichten (klik hier voor een volledig overzicht):

Hieronder vindt u een aantal diensten die u bij de bedrijfsvoering van uw kantoor tijdens deze coronavirus van pas kunnen komen:

CARDEC Voorschotregeling Toevoegingen2020-04-29T15:18:14+02:00
Lyreco voor uw kantoor2020-05-18T14:09:39+02:00
Aangetekend mailen2020-05-15T12:00:41+02:00

Als we een voor u essentiële dienst of product niet aanbieden, laat het ons dan weten , dan onderzoeken we of we deze kunnen toevoegen.

Pluspunten

  • Balieplus weet wat advocaten nodig hebben om te ondernemen
  • Balieplus selecteert het beste in de markt
  • Met Balieplus besparen advocaten op hun vaste lasten
  • Balieplus volgt de ontwikkelingen in de advocatuur op de voet
  • Kortom: Balieplus helpt advocaten efficiënt ondernemen

Benieuwd naar de vele Balieplus-voordelen?

Aantal vestigingen
Aantal advocaten
Aantal medewerkers